Tudósítás a jövőből

Anno 2061 - A legrégebbi bejegyzés is aktuális.

Sárkányölő Húsvétja

- A kémprogram jelenti.

Sárkányölő Húsvét hétfőn este kapott egy üzenetet a bátyjától (akinél Maya rejtőzködött), hogy a lány eltűnt. Három órával később a lány megjelent Sárkányölő kollégiumi szobájában. A fiú nem látogatta meg Mayát a húsvéti hétvégén. Maya társadalmon kívüli volt, de most álcázás képen volt rajta sisak, amiben meglehetősen furán mutatott.

Illusztráció. Forrás: artzone Artist: Ghostman.
 

- Mit keresel itt? – kérdezte Sárkányölő.
- Vártalak.
Sárkányölő meglepődött, mert a lány eddig semmilyen jelét nem mutatta, hogy érti a társadalom nyelvét.
- Igen. A bátyád barátnője megtanított kicsit beszélni. – magyarázta a lány.
- Honnan szereztél sisakot?
- Találtam útközben. Nem jöttél, pedig festettem tojást.
- Azt meg minek?
- Nem tudod?
- Nem. Különben is a szüleimnél voltam a hétvégén. – mesélte Sárkányölő. - Faggattam őket az őseinkről, a család gyökereiről.
- Mit tudtál meg?
- Azt, hogy Európa minden népéből van a véremben.
- Meglepődtél?
- Igen. Így hogy találjam meg a gyökereimet?
- Találd meg Európa gyökereit.
Sárkányölő hallgatott.
- Hiányoztam? – kérdezte a lány.
Sárkányölő hallgatott. Maya zavarba jött.
- Vissza kell menned a búvóhelyedre. Nem maradhatsz itt. – terelt a fiú.
- Miért akarod, hogy távol legyek tőled?
- Azt akarom, hogy biztonságban légy.
- Távol tőled biztonságban vagyok? – akaratoskodott Maya.
- Nem tőlem kell távol lenned. Az a fontos, hogy olyan helyen legyél, ahol nem találnak meg. Megint voltak vámpírtámadások, és ilyenkor kellenek a bűnbakok.
- De én nem vagyok vámpír!
- Tudom.  – mondta Sárkányölő.
- A vámpírok bilifejűek. (értsd: sisakot hordanak)
-  Honnan tudod?
- Láttam.
- Rajtad is van most sisak. – csipkelődött Sárkányölő.
- De ez csak álca. A vámpírok nem álcából hordják. – vágta rá a lány.
Sárkányölő értetlenül nézett.
- Mit mondtál, honnan van ez a sisak?
Maya nem válaszolt. Egy darabig figyelt, majd megszólalt:
- Maradok.
- Mi van?
- Azt akarom, hogy biztonságban légy. Ezért maradok. – folytatta a lány.
- Én biztonságban vagyok.
- Nem vagy. Meg kell tanulnod karoli nyelven.
- Az meg micsoda?
- A királyok nyelve.

Ekkor berobbant a kollégiumi szoba ablaka, és három sisakos, feltehetőleg vámpír rontott Sárkányölőre és Mayára. A dulakodás nem tartott sokáig. Aznap éjjel Maya és Sárkányölő együtt aludtak egy idegen helyre bezárva.  Álmukat három időközben „fényt kapott” (=halott) vámpír őrizte. Ám ezt csak reggel vették észre. Nem értették, hogy mi történt az elrablóikkal. Nem voltak külsérelmi nyomok...

(folytatódik)

A bejegyzés trackback címe:

https://tudositasajovobol.blog.hu/api/trackback/id/tr131900316

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása