Tudósítás a jövőből

Anno 2061 - A legrégebbi bejegyzés is aktuális.

Sárkányölő és Jákob

- A kémprogram jelenti.

- Beszélgessünk. – mondta Sárkányölő Jákobnak.
- Rendben.
- Ez más lesz. Még soha nem csináltam ilyet.
- Mit?
- Partícionáltam a tudatod, Jákob. Meghagytam a régi egód, és létrehoztam egy újat, ami az enyémnek a kiterjesztése.
- Átmásoltad magad belém?
- Nem igazán. Kiterjesztettem magam veled. – mondta a fiú, miközben a levetett sisakjára nézett. – Téged nyomkövetnek, mert elpusztítottál egy karbantartó egységet. És engem is köröznek, szóval ha elkapnak téged  két legyet ütnek egy csapásra. Legalábbis az adatbázis szerint…
- Másfelet… Apropó, most melyik partíció fut?
- Az enyém. Tulajdonképpen magammal beszélgetek.
- Vicces.
- Szoktam máskor is, de nem a kiterjesztett magammal. Így nagyobb a meglepetés faktor.
- Érezni is fogok majd? Lesznek megérzéseim?
- Rögtön egy meglepetéskérdés. – mosolygott Sárkányölő. – Ezzel még magam sem vagyok tisztában. De kétlem.
- Ő ki? – nézett Jákob Mayára.
- Ö Maya, a barátom.
Jákob meghajolt. Maya mosolyogva fogadta.
- Figyelj, Jákob. Te leszel a vezetőnk és a fedezékünk egyszerre. Ezért maradt meg a régi éned is. El fogsz minket vezetni Panavakhoz. Rendben?
- Ezt magadtól kérdezted vagy tőlem?
- Te már te vagy. Belőlem.  Induljunk.
- Ez az első eset a világon, hogy egy férfiból létrejön egy új élet… egyed vagy én. – mondta Maya.
Felültek Jákob motorjára. Hárman csak szorosan fértek el.
- Kevés a karbon. Keresnünk kell abrakot. – állapította meg Jákob.
- Nem messze van egy energianád ültetvény. – emlékezett Maya.

Elindultak. Maya szorosan ölelte Sárkányölőt. A fiú fegyelmezetten ült, ámde Jákob, aki 1024 bites sávszélességen volt összekötve a fiú idegeivel ész nélkül száguldott. Az energianád ültetvénynél farolva álltak meg. Jákob és Sárkányölő büszkén mosolyogtak.

A földművestől egy órányi „legelést” vettek Jákob motorjának. A három utazó egymás mellett leheveredve nézte a naplementét. Sárkányölő fáradtan hanyatt feküdt és a távolba merengett. Maya a hasán feküdve tette ugyanezt. Egyedül Jákob ült feszengve. A lány haját nézte, ahogy fénylett a vörösödő napfényben. Olyan ritkán látni hajat ebben a sisakkal borított világban, gondolta és megsimogatta a lány haját. Maya mosolygott, érezte Sárkányölő érintését.

A bejegyzés trackback címe:

https://tudositasajovobol.blog.hu/api/trackback/id/tr765749477

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása